• آیا میتونید راهنمایی کنید چگونه از سایت خرید کنیم ؟

بله ، کلیک کنید

  • شیوه های پرداخت در الی شاپ به چه صورت است ؟

سه روش پرداخت مختلف در الی شاپ فراهم است، پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانک، پرداخت به صورت کارت به کارت و پرداخت در محل

  • هزینه ارسال در الی شاپ چگونه محاسبه می شود ؟

در حال حاضر هزینه ارسال سفارشات تسویه شده قبل از ارسال برای تمام ایران 35000 تومان می باشد که برای سفارشات بالای 450 هزار تومان، هزینه ارسال توسط سایت به صورت خودکار رایگان در نظر گرفته می شود.

برای این منظور کافیست مجموع ارزش کالاهای سبد خرید شما باید بالای 450هزار تومان باشد.

البته این قانون برای سفارشات پرداخت در محل صادق نیست و به دلیل اینکه کارمزدی از طرف شرکت پست برای سفارشات پرداخت در محل منظور گردیده، امکان ارسال رایگان این نوع از سفارشات مقدور نیست.

برای تمامی مبالغ سفارشات پرداخت در محل ، هزینه ارسال با توجه به اضافه شدن کارمزد شرکت پست ، 45000 تومان برای تمام ایران در نظر گرفته شده است.

  • آیا زمان ارسال سفارشات تسویه شده قبل از ارسال با سفارشات پرداخت در محل متفاوت است ؟

متاسفانه با توجه به کثرت تعداد سفارشات اولویت بسته بندی و ارسال برای سفارشاتی که قبل از ارسال از طریق درگاه بانکی یا کارت به کارت تسویه شده اند، در نظر گرفته شده و سفارشات پرداخت در محل کمی با تاخیر بسته بندی و آماده ارسال می گردند.

علاوه بر این نوع پست پرداخت در محل نسبت به سایر پست ها در اداره پست دارای تاخیر بیشتری است و معمولا با چند روز تاخیر به دست مشتری خواهند رسید.

بنابراین اگر می خواهید سفارش خود را از طریق روش پرداخت در محل ثبت نمایید، زمان تاخیر این نوع سفارشات را در نظر داشته باشید.

  • چگونه می توان کالاهایی ناموجود را سفارش داد ؟

متاسفانه کالاهایی که در سایت ناموجود هستند در حال حاضر امکان سفارش گیری آنها به دلیل شرایط واردات یا اتمام موجودی آنها میسر نیست، اما این موضوع قطعی نیست و ممکن این کالاها قابل سفارش گردند، برای این موضوع در صفحه محصول می توانید در قسمت مربوطه ایمیل خود را ثبت نمایید تا اگر کالای مورد نظر موجود گردید از طریق ایمیل برای شما اطلاع رسانی انجام گردد.

همچنین در مورد اینکه آیا در آینده نزدیک کالای مدنظر شما موجود می گردد یا خیر، می توانید با پشتیانی سایت در تماس باشید.

  • چگونه می توان از موجود شدن کالاهای ناموجود مطلع گردید ؟

از طریق ثبت ایمیل خودتان در صفحه محصول در قسمت اطلاع رسانی از موجود شدن کالا

  • بعد از چه مدتی سفارش به دست ما خواهد رسید و رویه ارسال سفارش چگونه است؟

سفارشات به دو صورت در سایت الی شاپ طبقه بندی می شوند:
حالت اول سفارشاتی که تمام کالاهای ثبت شده دارای حالت ارسال فوری باشند، در این حالت سفارش یه صورت فوری معمولا روز کاری بعد از طریق پست از مشهد ارسال خواهند شد و معمولا به طور متوسط طی یک هفته کاری، بسته به سرعت پست و شهر انتخابی مشتری به دست ایشان خواهد رسید
حالت دوم سفارشاتی که حداقل یک کالای آن دارای حالت ارسال 5الی10 هفته باشد، در این حالت به دلیل اینکه کالاهای این چنینی در انبار داخلی ما موجود نمی باشند و باید از خارج کشور سفارش داده شوند، حداقل زمانی که نیاز است کالاها به دست ما برسند و سفارش تکمیل شود به مدت ذکر شده خواهد بود؛ بنابراین در هنگام ثبت سفارش به مورد مذکور دقت فرمایید.

  • چگونه می توان متوجه شد که کالایی دارای شرایط ارسال فوری یا ارسال زمان دار است ؟

بعد از باز کردن صفحه محصول مورد نظر در کادری مستطیلی و صورتی رنگ شرایط ارسال ذکر شده که شامل عبارت ارسال فوری یا ارسال 5الی10 هفته است.

  • چگونه می توان متوجه شد که سفارش به صورت ارسال فوری یا ارسال زمان دار ثبت شده است ؟

    اگر سفارش شما به صورت ارسال زمان دار ثبت شده باشد برای شما ایمیلی با این موضوع ارسال خواهد شد، همچنین در هر زمان می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت الی شاپ و در قسمت تاریخچه سفارشات، وضعیت سفارشات خود را بررسی کنید.

  • آیا در یک سفارش کالاهای ارسال فوری زودتر از کالاهای با شرایط ارسال زمان دار ارسال خواهند شد ؟

    خیر، چنانچه سفارش شما دارای کالاهای ارسال زمان دار باشد، تمام سفارش به صورت یکباره و بعد از تکمیل ارسال خواهد شد.

  • تمام سفارش من دارای کالاهای ارسال فوری بوده اند، اما سفارش به صورت ارسال 5الی10 هفته ثبت شده است ؟

    چنانچه تمایل دارید سفارش به صورت ارسال فوری ، ارسال شود،  قبل از نهایی کردن سبد خرید و ثبت سفارش می بایست برای اطمینان یک بار دیگر تمام کالاهای درون سبد خرید خود را بررسی نمایید که دارای شرایط ارسال فوری باشند ، این امر درون سبد خرید شما و بعد از اضافه کردن هر کالا قابل مشاهده است،

چنانچه مطمئن هستید که تمام کالاهای شما ارسال فوری بوده اند ولی سفارش به صورت زمان دار و سفارشی ثبت گردیده می توانید برای بررسی موضوع با پشتیبانی سایت در تماس باشید تا بررسی لازم صورت گیرد.

  • ممکنه در یک سفارش بعضی از جنس ها ارسال فوری باشن و بعضی ارسال زمان دار ، راهی هست که اجناسِ ارسال فوری زودتر به دست ما برسن ؟

شما میتوانید دو سفارش جداگانه ثبت کنید، یک سفارش برای اجناسی که تماما تحویل فوری هستن که سریعا برای شما ارسال میشه؛

و یک سفارش که میتونید اجناس سفارشی با تحویل زمان دار رو انتخاب کنید که بعد از موجود شدن کالا برای شما ارسال میشه.

البته بدیهی است که در این صورت به دلیل دو ارسال جداگانه ، برای هر سفارش هزینه پستی منظور خواهد شد.

  • کالاهای ارایه شده در سایت ساخت چه کشوری هستند ؟

تقریبا تمام کالاها وارداتی و ساخت کشورهای آسیایی شامل چین، ژاپن و کره می باشند.

  • چگونه می توانیم در شبکه های اجتماعی شما را دنبال کنیم ؟

در حال حاضر سایت الی شاپ تنها در اینستاگرام تحت عنوان پیج کیوت شاپ فعالیت دارد که می توانید به جمع کثیر فالورهای اینستاگرام ما بپیوندید تا از آخرین محصولات و یا تخفیفات دوره ای مطلع گردید.

  • رویه باز گرداندن کالا در الی شاپ به چه صورت است ؟

الی شاپ سفارشات مشتریان را تضمین می نماید که به صورت کامل و سالم به دست مشتری برسد،چنانچه در مورد سفارشات ارسالی، کالایی دچار آسیب شده باشد و یا به درستی کار نکند، مشتری باید حداکثر ظرف یک هفته و در مورد ماگ و کالاهای شکستنی حداکثر ظرف مدت 24ساعت از زمان زمان تحویل سفارش به تیم پشتیبانی ما اطلاع دهید، سپس بسته به ارزش کالا یادرخواست بازپس گیری کالا از طریق ما مطرح خواهد شد، که تیم خدمات مشتریان پس از دریافت کالای معیوب و بررسی آن چنانچه حق با مشتری باشد ، مبلغ کالا به علاوه هزینه ارسال کالای معیوب به مشتری ظرف مدت دو روز کاری برگشت داده خواهد شد ؛ و یا در مورد کالای معیوب درخواست ارائه مدارک معتبر از جمله فیلم و عکس از کالای معیوب می شود که در این مورد نیز پس از بررسی مدارک در صورت راستی آزمایی مبلغ کالای معیوب به مشتری برگشت داده خواهد شد.

چنانچه کالا سالم باشد و مشتری بخواهد آن را عودت نماید ،هزینه بازگشت کالا با مشتری خواهد بود ضمنا ظرف حداکثر یک هفته از زمان تحویل سفارش باید با پشتیبانی سایت تماس حاصل نماید تا مراحل کار برای ایشان شرح داده شود.